Vackert väder

När man vet att man ska vara ute en viss tid samma dag varje vecka lägger man ju märke till vädret. Eller gör man det? Jag har fått för mig att det nästan alltid är grått och regnigt när vi ska ha Knoppskola, men en liten titt på bilderna från höstens Knoppskola ger ett litet annat sken. Det är tex inte många bilder man ser regnkläder på- alltså kan det inte ha regnat så ofta. Förra veckans bild tycker jag till och med lovar sol!

image92

Kanske är det bara så att molnen hängde tunga på förmiddagarna och så klarnade det upp?! Idag ser jag solstrimmor bakom molnen så kanske vi får en Knoppavslutning i riktig höstsol idag. Man kan ju hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0