På väg mot nya mål

När jag tog steget från hemma-mamma till jobbar-mamma, så räckte tiden inte till. Vardagsstress är det värsta jag vet, så för att hela familjen skulle kunna ställa om sig i lugn och ro tog jag time out från en massa aktiviteter, bland annat Friluftsfrämjandet.

Någon Knopp- eller Knytteskola har det inte blivit i höst. Men jag spånar på en till nästa år. Fick jag till det med tider och så, så står en Skrinna-skola också på önskelistan. Men tills dess finns det annat att blogga om.

Knoppfröken ska nämligen ta det stora steget från fritids fröken till heltidsfröken. Japp!!! Här ska förhoppningsvis bli Knopp-, Knytte och Mulleskolor på heltid i framtiden. Inte i morgon och inte ens efter nyår, men sen så....!

Det är mycket som ska klaffa, fixas och ordnas. Häng med på den resan, här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0